Χαράλαμπος Σαριδάκης
Αναπληρωτής Καθηγητής
Βιογραφικό
Ο Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Επίσης, εκτελεί χρέη Associate Editor στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Business Research (ABS: 3-rated, Impact Factor: 11,3) και συγκεκριμένα στον ερευνητικό τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Επιχειρηματικής Ηθικής.
Για 12 χρόνια εργάστηκε ως Επίκουρος και μετέπειτα Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου Leeds (Leeds University Business School) στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Κατά την περίοδο αυτή διετέλεσε Διευθυντής Έρευνας στο τμήμα Μάρκετινγκ (2019-2022), αλλά και Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος «MA Advertising & Marketing» (2017-2019) του Πανεπιστημίου Leeds.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν σε τομείς της συμπεριφοράς του καταναλωτή, του εμπειρικού προσδιορισμού καταναλωτικών προτιμήσεων, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Διοίκησης Πωλήσεων.
Επίσης, έχει έντονο ενδιαφέρον στους κλάδους του λιανικού εμπορίου και των μεταφορών, ενώ στο ερευνητικό του έργο εφαρμόζει προηγμένες ποσοτικές μεθόδους έρευνας.
Η ερευνητική του προσπάθεια έχει δημοσιευτεί σε πλήθος διεθνών και καταξιωμένων ακαδημαϊκών περιοδικών όπως τα Journal of Service Research, Industrial Marketing Management, Journal of International Marketing, Journal of Business Ethics, Marketing Letters, European Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Advertising, Journal of Business Research, European Journal of Operational Research, Journal of the Operational Research Society, Annals of Operations Research, Technological Forecasting and Social Change και Transportation Research, μεταξύ άλλων.
Οι εργασίες του έχουν επίσης παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια, όπως το American Marketing Association, Academy of Marketing Science και το European Marketing Academy Conference, μεταξύ άλλων.
Ο Δρ Σαριδάκης είναι ενεργό μέλος της Αμερικανικής, Ευρωπαϊκής, Βρετανικής και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ενώ επί σειρά ετών υπηρέτησε και ως εκλεγμένος Εθνικός Εκπρόσωπος (National Representative) των καθηγητών Μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου στην Εκτελεστική Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).
Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
- Ganotakis, P., Angelidou, S., Saridakis, C., Piperopoulos, P. and Dindial, M., 2023. Innovation, digital technologies, and sales growth during exogenous shocks. Technological Forecasting and Social Change, 193, p.122656.
- Saridakis, C., Katsikeas, C.S., Angelidou, S., Oikonomidou, M. and Pratikakis, P., 2023. Mining Twitter lists to extract brand-related associative information for celebrity endorsement. European Journal of Operational Research, 311(1), pp. 316-332.
- Davvetas, V., Sichtmann, C., Saridakis, C. and Diamantopoulos, A., 2023. The Global/Local Product Attribute: Decomposition, Trivialization, and Price Trade-Offs in Emerging and Developed Markets. Journal of International Marketing, 31(3), pp.19-40.
- Saridakis, C., Zaefarian, G., Ganotakis, P. and Angelidou, S., 2022. A step-by-step guide of (fuzzy set) qualitative comparative analysis: From theory to practice via an implementation in a B2B context. Industrial Marketing Management, 107, pp.92-107.
- Skarmeas, D., Leonidou, C.N., Saridakis, C. and Musarra, G., 2020. Pathways to civic engagement with big social issues: An integrated approach. Journal of business ethics, 164, pp.261-285.
- Usrey, B., Palihawadana, D., Saridakis, C. and Theotokis, A., 2020. How downplaying product greenness affects performance evaluations: Examining the effects of implicit and explicit green signals in advertising. Journal of Advertising, 49(2), pp.125-140.
- Saridakis, C., Angelidou, S. and Woodside, A.G., 2020. What type of CSR engagement suits my firm best? Evidence from an abductively-derived typology. Journal of Business Research, 108, pp.174-187.
- Skarmeas, D., Saridakis, C. and Leonidou, C.N., 2018. Examining relationship value in cross-border business relationships: A comparison between correlational and configurational approaches. Journal of Business Research, 89, pp.280-286.
- Saridakis, C., Baltas, G., Oghazi, P. and Hultman, M., 2016. Motivation recipes for brand‐related social media use: A Boolean—fsQCA approach. Psychology & Marketing, 33(12), pp.1062-1070.
- Baltas, G., Tsafarakis, S., Saridakis, C. and Matsatsinis, N., 2013. Biologically inspired approaches to strategic service design: optimal service diversification through evolutionary and swarm intelligence models. Journal of Service Research, 16(2), pp.186-201.