Ο Δρ. Χαράλαμπος Σαριδάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ και Συμπεριφοράς Καταναλωτή στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, εκτελεί χρέη Associate Editor στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Business Research (ABS: 3-rated, Impact Factor: 11,3) και συγκεκριμένα στον ερευνητικό τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Επιχειρηματικής Ηθικής.
Για 12 χρόνια εργάστηκε ως Επίκουρος και μετέπειτα Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου Leeds (Leeds University Business School) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κατά την περίοδο αυτή διετέλεσε Διευθυντής Έρευνας στο τμήμα Μάρκετινγκ (2019-2022), αλλά και Διευθυντής του μεταπτυχιακού προγράμματος «MA Advertising & Marketing» (2017-2019) του Πανεπιστημίου Leeds.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν σε τομείς της συμπεριφοράς του καταναλωτή, του εμπειρικού προσδιορισμού καταναλωτικών προτιμήσεων, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της Διοίκησης Πωλήσεων. Επίσης, έχει έντονο ενδιαφέρον στους κλάδους του λιανικού εμπορίου και των μεταφορών, ενώ στο ερευνητικό του έργο εφαρμόζει προηγμένες ποσοτικές μεθόδους έρευνας.
Η ερευνητική του προσπάθεια έχει δημοσιευτεί σε πλήθος διεθνών και καταξιωμένων ακαδημαϊκών περιοδικών όπως τα Journal of Service Research, Industrial Marketing Management, Journal of International Marketing, Journal of Business Ethics, Marketing Letters, European Journal of Marketing, Psychology & Marketing, Journal of Advertising, Journal of Business Research, European Journal of Operational Research, Journal of the Operational Research Society, Annals of Operations Research, Technological Forecasting and Social Change και Transportation Research, μεταξύ άλλων. Οι εργασίες του έχουν επίσης παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια, όπως το American Marketing Association, Academy of Marketing Science και το European Marketing Academy Conference, μεταξύ άλλων.
Ο Δρ Σαριδάκης είναι ενεργό μέλος της Αμερικανικής, Ευρωπαϊκής, Βρετανικής και Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ενώ επί σειρά ετών υπηρέτησε και ως εκλεγμένος Εθνικός Εκπρόσωπος (National Representative) των καθηγητών Μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου στην Εκτελεστική Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).